Magic Tree House #4 : Pirates Past Noon (Paperback) Magic Tree House 매직트리하우스 9
메리 폽 어즈번 지음, 살 머도카 그림 / Random House / 1994년 3월
평점 :
장바구니담기


육지에는 도적과 산적이 있었다면 바다에는 해적이 있었다. 온갖 고난을 겪으면서 신체의 곳곳을 안대로 가리거나 목발로 대신하고 온갖 부유한 상인들의 배를 덮쳐서 돈을 벌었었다. 그런 그들은 보물을 훔쳐서 세계 곳곳에 숨겼었고, 유명한 해적의 보물은 그 뒤에 생겨났던 수많은 해적들의 꿈이 되었다. 잭과 에니는 이번에 해적이 나타나는 바다로 가게 되어서 해적을 만나고, 그들 사이에서 키드 선장의 보물을 발견한다.

When Jack and Annie went to the beach, they met the pirates. And they were be caught. The pirates didn't know the word. I'm very strange at this, why many people weren't know the word? Only some of the people can learn the word. But the advanture was very great! I thought I traveled the ocean. My dream is discover the treasure of piratas., If I was  commandar of a vessel, I should find the treasure. That is the great dream. I'll accomplish the dream.

댓글(0) 먼댓글(0) 좋아요(5)
좋아요
북마크하기찜하기 thankstoThanksTo