Aeronaves Asombrosos/amazing Aircraft (Paperback) - Nivel 2
Simon, Seymour / Chronicle Books Llc / 2006년 7월
평점 :
장바구니담기


Fly was human's dream. Almost of the bird can fly. People envious them and tried to fly. Well, when  1783, in France, the pilot flied by hot-air-balloon and flied high. But it was the first, at 1903, two brothers, Wilbur and Orville Wright brother made a plane. It was very simple, but it was the first fly. Wow! The dream became true! Now, people making the faster plane and the bigger plane. The dream will go bigger too.

어렸을 적의 나의 꿈도 비행이었다. 하늘을 나는 비둘기를 보며, 저 넓은 하늘을 자유롭게 나는 것. 나는 것이 되지 않더라도 낙하산을 펼치며 떨어지는 비행이나 번지 점프라도 해보고 싶었다. 물론 모두 해보지는 못했지만, 인류의 꿈은 계속된다. 아마 대부분이 하늘을 즐겁게 나는 꿈을 꾸었었을 것이다. 비행이라는 멋진 분야에 관하여 더 깊은 관심이 생겼다.


댓글(0) 먼댓글(0) 좋아요(0)
좋아요
북마크하기찜하기 thankstoThanksTo