하도 배송이 안 되어서 메일 보내 보았더니,, 배송과정에서 뭔가 실수가 있었던게야. -_-+
이번이 겨우 두번째 주문이였는데, 음...
하필이면 재수없게, 백만번의 한 번 실수에 나같이 까다롭다면 까다로운 고객이 걸린 것일 수도 있겠다.
하지만, 지금까지 아마존 닷컴에서는 오년 넘게 한달에 한 번 혹은 두번( 많을때는 세네번도!) 주문하면서 한 번도 이런 에러가 없었다.
바꾸어 말하면,
yes24의 오랜 고객이었던 내가, 지금 알라딘에서 무지하게 구입하는 것은 정말 yes24에서 샀던 것에 비하면 새발의 피딱지인데, 파본 두번! 다른 책 배송 두 번!, 메일 없이 상품 누락 한번! ( 난 다 기억한다.)이라면, 꽤나 타율이 높은 거 아냐?
알라딘에서 정말 정말 재수가 없어서, 백만번 천만번에 한 번 있는 실수가 나같이 시끄러운 고객에게 절대 안 잊는 고객에게 집중적으로 억만분의 1 확률로 일어났다고 봐야 되는거야? 그런거야?
Dear Customer
Thank you for contacting Amazon.co.uk.
First, I would like to apologise for the delay in dispatching your
order (#202-xxxxxxx-7620611).
In looking into the situation, I have found that the items have been
delayed in the dispatch process. We are processing your complete
order now, and your package should leave our Fulfilment Centre soon.
Once it has been dispatched, we will send you an e-mail message
confirming the date, contents, and method of delivery.
I hope you'll understand that we do our best to ensure that all of our
customer orders leave our Fulfilment Centre as close as possible to
the availability and delivery estimates that are listed on our
website.
In addition to our large selection, one of the benefits we'd like to
offer our customers is convenience, and I realise that we have not met
that standard in this case.
I hope that you will give us another opportunity to prove the quality
of our service to you in the future.
Please let us know if this e-mail answered your question:
Please note: this e-mail was sent from an address that cannot accept
incoming e-mail.
To contact us about an unrelated issue, please visit the Help section
of our website.
Warmest regards
Nikhil Mangla
Customer Service
Amazon.co.uk
=====================================================================
Free UK delivery on orders over GBP 19 (See details & conditions)
www.amazon.co.uk/supersaverdelivery