제가 알기로는 없어요

 

A:Did you notice that Danial has been giving me the cold shoulder lately?

B:I didn't notice that.Has he?

A:Yeah,enough that I could sense it.Did I do something wrong to him?

B:Umm...Not that I know of.

A:I'd better go talk to him.Something is seriously wrong between him and me.

B:Yes.Confrontation can be the best solution sometimes.

 

 

 

 

 

 

 

A:대니얼이 요새 나에게 쌀쌀맞게 군다고 생각하지 않아?

B:난 모르겠는데.그래?

A:응,내가 충분히 눈치챌 만큼.내가 뭐 잘못한게 있나?

B:음...내가 아는 한 없는데.

A:가서 물어봐야겠다.그와 나 사이에 뭔가 큰 문제가 있는게 분명해.

B:그래.때로는 문제를 직면하는게 가장 좋은 해결책이야.

 

 

 

 

 


댓글(0) 먼댓글(0) 좋아요(0)
좋아요
북마크하기찜하기