에밀졸라. 테레즈 라캥.
해당 상품은 검색이 안되네..

Therese and Laurent are human animal, nothing more. In these animals, I have tried to follow step by step the silent operation of desires, the urgings of instinct and the cerebral disoders consequent on a nervous crisis.

and finally what I have been compelled to call their `remorese`, consists in a simple organic disruption, a revolt of the nervous system when it has been stretched to breaking-poing. I freely admit that the soul is entirely absent, 4

I wanted only one thing : given a powerful man and dissatisfied woman, to search out the beast in them, and nothing but the beast, plunge them into a violent drama and meticulously note the feelings and actions of these two beings.


댓글(6) 먼댓글(0) 좋아요(3)
좋아요
북마크하기찜하기 thankstoThanksTo
 
 
cyrus 2015-05-16 22:18   좋아요 0 | 댓글달기 | URL
문학동네에서 번역한 <테레즈 라캥>이 있습니다. ^^

2015-05-16 22:22   좋아요 0 | URL
앗, 댓글 감사합니다~ 문동 테레즈 라캥 책도 추천 받았어요.
제가 산 책은 번역본은 아니고 원서인데 펭귄클래식 레드버전이 검색이 안 되는 건지 DB등록이 안된건지 단순한 오류인지 모르겠지만 안뜨네요 ㅠㅠ(그런의미의 상품없음...)

cyrus 2015-05-16 22:35   좋아요 0 | URL
그렇군요. 저는 국내 번역본 검색이 되지 않는다는 의미로 말을 잘못 이해했어요. ^^;;

2015-05-16 22:42   좋아요 0 | URL
제가 말을 애매하게 적어둬서 그렇게 볼 가능성도 충분히 있었던 것 같아요. 저야말로 죄송민망ㅜ_ㅜ

2015-05-16 22:25   좋아요 0 | 댓글달기 | URL
아. 그러고 보니 이 책 사진 보내주니까 표지가 초콜릿포장 같아서 초콜릿 사진인 줄 알았다는 말에 다시 보니 납득.. 웃었다 ㅋㅋ

2015-05-16 22:31   좋아요 0 | 댓글달기 | URL
여하튼 펭클 레드버전 넘 이쁘다 ㅠㅠㅠ 이러니 덥썩 집어올 수 밖에 없어... ㅠㅠ